specyfikacja techniczna
1. Formaty, rozmiary i wagi standardowych produktów reklamowych
Produkt Reklamowy | Format | Rozmiar [px] | Waga maks. | |
1 | Banner | GIF, JPG, FLASH | 468x60 | 30 KB |
2 | Billboard | GIF, JPG, FLASH | 750x200 | 40 KB |
3 | Box śródtekstowy | GIF, JPG, FLASH | 300x150 | 30 KB |
4 | Button rotacyjny | GIF, JPG, FLASH | 190x90 | 20 KB |
5 | Button stały | GIF, JPG, FLASH | 120x60 | 20 KB |
6 | Pasek dolny | GIF, JPG | 1400x35 | 20 KB |
7 | Pasek górny | GIF, JPG | 600x35 | 20 KB |
8 | Top layer | FLASH | wg ustaleń indywidualnych | 30 KB |
2. Reklamy typu GIF, JPG
Reklama musi spełniać wymagania zawarte w punkcie 1 specyfikacji.
3. Reklamy typu FLASH
Reklama musi spełniać wymagania zawarte w punkcie 1 specyfikacji.
W celu poprawnego zliczania kliknięć w reklamę, każdy materiał Flash musi posiadać na najwyższej warstwie button z przypisaną akcją:
on (release)
{
getURL(clickTag, "_blank");
}
UWAGA na wielkość liter w zmiennej clickTag.
Format flash do wersji 6 włącznie oraz html
Konieczne jest wyeksportowanie reklamy do formatu SWF w wersji Flash Player 6 oraz dołączenie plików źródłowych wymaganych do przeprowadzenia testów przed emisją ( projekt *.fla, czcionki *.ttf )
4. Ustalenia dodatkowe
Wszystkie gotowe materiały reklamowe konieczne do rozpoczęcia kampanii (bannery, adresy URL, pliki HTML, teksty linku sponsorowanego itp.) muszą być dostarczone nie później niż na trzy dni robocze przed rozpoczęciem emisji.
- Zabronione są skrypty zmieniające rozmiar i położenie stałych elementów serwisu
- Materiał nie może zmieniać ani zapisywać pliku cookie
- Materiał nie może generować błędów, ostrzeżeń, blokować lub utrudniać korzystania ze stron
- Reklama niezależnie od rodzaju może obciążać procesor standardowego komputera najwyżej w 30%. Za standardowy przyjmuje się komputer z procesorem Intel Celeron 1,7 GHz lub AMD Duron 1,7 GHz z zainstalowanym Flash Player v. 7.
Jeżeli powyższe warunki nie są spełnione Plocman Sp. z o. o. ma prawo odmówić publikacji reklamy bez podania przyczyny.