Wróć Reklama reklama.plocman.pl

specyfikacja techniczna

1. Formaty, rozmiary i wagi standardowych produktów reklamowych

  Produkt Reklamowy Format Rozmiar [px] Waga maks.
1 Banner GIF, JPG, FLASH 468x60 30 KB
2 Billboard GIF, JPG, FLASH 750x200 40 KB
3 Box śródtekstowy GIF, JPG, FLASH 300x150 30 KB
4 Button rotacyjny GIF, JPG, FLASH 190x90 20 KB
5 Button stały GIF, JPG, FLASH 120x60 20 KB
6 Pasek dolny GIF, JPG 1400x35 20 KB
7 Pasek górny GIF, JPG 600x35 20 KB
8 Top layer FLASH wg ustaleń indywidualnych 30 KB

2. Reklamy typu GIF, JPG

Reklama musi spełniać wymagania zawarte w punkcie 1 specyfikacji.

3. Reklamy typu FLASH

Reklama musi spełniać wymagania zawarte w punkcie 1 specyfikacji.

W celu poprawnego zliczania kliknięć w reklamę, każdy materiał Flash musi posiadać na najwyższej warstwie button z przypisaną akcją:

on (release)
{
    getURL(clickTag, "_blank");
}

UWAGA na wielkość liter w zmiennej clickTag.

Format flash do wersji 6 włącznie oraz html

Konieczne jest wyeksportowanie reklamy do formatu SWF w wersji Flash Player 6 oraz dołączenie plików źródłowych wymaganych do przeprowadzenia testów przed emisją ( projekt *.fla, czcionki *.ttf )

4. Ustalenia dodatkowe

Wszystkie gotowe materiały reklamowe konieczne do rozpoczęcia kampanii (bannery, adresy URL, pliki HTML, teksty linku sponsorowanego itp.) muszą być dostarczone nie później niż na trzy dni robocze przed rozpoczęciem emisji.

  • Zabronione są skrypty zmieniające rozmiar i położenie stałych elementów serwisu
  • Materiał nie może zmieniać ani zapisywać pliku cookie
  • Materiał nie może generować błędów, ostrzeżeń, blokować lub utrudniać korzystania ze stron
  • Reklama niezależnie od rodzaju może obciążać procesor standardowego komputera najwyżej w 30%. Za standardowy przyjmuje się komputer z procesorem Intel Celeron 1,7 GHz lub AMD Duron 1,7 GHz z zainstalowanym Flash Player v. 7.

Jeżeli powyższe warunki nie są spełnione Plocman Sp. z o. o. ma prawo odmówić publikacji reklamy bez podania przyczyny.

Drukuj